100311 - trååk .

Praktik : Morgonrutiner som vanligt i djurrummet . Sen blev det uppackning av varor heeela dagen ! Iallafall vad jag kom ihåg ..
Massa kattmat , hundmat , blötfoder , å jaa allt ! Tikskydd , munkorgar osv osv . Listan var lång och vi är inte klara med allt än .. Tur att vi har lite å göra imorgon .

Men men , jag å Thilda handlade lite idag i butiken . Jag köpte kaninmat å alspån till Pluttan å miniburgare med kycklingsmak till Bella å Melvin . Fick personalrabatt på kaninmaten , gr8 ! Å Thilda köpte hundben .

Okej ! Det här måste vara världens tråkigaste inlägg på länge ...
Men men ! Imorgon är det tyvärr sista praktikdagen på Vinsta zoo . Känns konstigt å tråkigt men ändå skönt .. Haha .

Vi hörs imorgon .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

lyxx att vara ledig, men sen har du din eeeeeextreeeeeeeeeeeeeeeeeeemt tŕååååååååååååååååååååååkiga forskning kvar asså det är helt otroligt att jag klarade av att vara där alla dagar utom 1!!! helt otroligt!

2010-03-13 @ 22:41:50
Postat av: anna

vart skaru va sen då? kollat upp de än elr? du kommer dö av o ha jävla fitt forskning

2010-03-14 @ 13:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0