100319 - Sista lovdagen ..

Det är lika sant som det är sorgligt .

Men känns skönt ändå , har iallafall gjort något med mitt lov istället för å bara ligga hemma å sova . Men men !

Sara kom hit igårkväll , var till Statoil å köpte chirre å cola . Sen var det tänkt att vi skulle lira tv-spel meeeen det blev Smala Sussie å sen Aladdin på projektorn istället .
Så vi låg å snaska chips å drack cola , jäkligt härligt .

Imorse ringde frugans mobil runt kvart över 8 så då var vi pigga efter det å gick sedan upp å stekte hamburgare å drack cola till frukost eftersom min kära " familj " knappt hade lämnat kvar nå bröd sen imorse .. Det tackar vi för ! looooooooool .

Sen skildes vi åt eftersom hon har praktik å jag skulle in till banken å efter det åkte jag hem å nu ligger jag här .
Har lagt in Räddningspatrullen på USB-minnet så blir väl till å kolla på det tror jag . Men skippar nog duken så jag sparar in på lamptid . Höhö

Justja ! Har beställt lite från www.roligaprylar.se , vad det är för nåt får ni se när jag får hem det .

 

Å en annan grej jag vill dela med mig av är att vi ska till Leksaksmuséet imorgon ! Iallafall jag å Thilda , haha . Sara , Anna å lammet kanske också hänkar , vi får väl se . Måste till min gamla praktik också , å fråga om sommarjobb .

Nu ska jag ner å hämta cola , sen blir det slapp i sängen . Blev trött nu så det är nog stor risk att jag somnar ..
Men men ! Vi höööörs .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

asså hade asigt gärna följt med till musset om jag inte haft stallet, men kändes inte värt att gå 3 km o åka in till stan för att sen stressa och gå 3 km släppa in hästarna gå 3 km igen.

2010-03-20 @ 20:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0