100320 - Yäääh .

Håller på å bli sjuk , är det inte underbart .....


Men men !

Jag å Thilda var iallafall på Leksaksmuséet och Spårvagnsmuséet , dom hörde liksom ihop . Var intressant å kul , fräsiga grejer fanns å det var värt 20spänn kan ja lova .

Efter det blev det en tripp till Cocoo , Chokladfabriken , donken , å sen stan där vi hittade snygga skooooor som dessutom var extremt sköna !

Har lite bilder från dagen men orkar inte ta ut minneskortet ur datorn å sen stoppa in det i mobilen , föra över bilderna , ta ut minneskortet å sen föra över bilderna till datorn . Ja ni hör ju hur jobbigt det låter så får helt enkelt fixa det nån annan dag . Kanske imorgon .

Sen åkte vi hem å jag åt lite , kollade på tv å sen hamnade jag framför datorn .

JUSTJA ! Det här är mest dedikerat till dig Hulda , för att du var med .
Min brorsa skulle låna bensin-pengar av min pappa men jag erbjöd honom mitt kort istället och för å underlätta så tänkte jag gå upp å kolla exakt hur mycket jag hade på kortet å jag tänkte att jag har max 240 spänn ..
Notera att innan jag åkte hade jag 392:- å sen köpte vi mat för 72:- å jag köpte en chokladkaka på Chokladfabriken för 54:- vilket blir = 126:-
394-126= 268 ( skulle jag haft kvar på kontot )

Men när jag kollade på mitt konto ( innan bror fick kortet ) så hade jag 322 kronor ! Alltså måste det ha blivit något fel på Chokladfabriken ( lol , Jenny på Chokladfabriken ) när jag betalade ! Men det ska jag inte vara negativ över , jag sparade 54:- så tack för det .
Pga detta smakade min choklad ännu bättre , god och gratis . Hur bra är inte det .


Imorgon ska jag försöka ringa min praktik ... Känner mig inte alls taggad på den över huvud taget .
bläää blää blä !

 

Btw , Irre är på studentkryssning just nu ! Gissa om jag också hade viljat följa me ! Fattar ni hur kul det lär vara eller ?
Får bli en kryssning sen nån gång , med hela gänget liksom .

Men men ! Nu ska jag ner å leta något å dricka tror jag , har bajs ont i halsen också .. Det suger .

Vi hörs imorgon .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

haha fan va kul tänk alla som är feta tänk vad mkt jag hade behövt betala för en biljett....

2010-03-21 @ 07:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0