100322 - Praktikjävel .

Skulle egentligen vara på praktiken idag men imorse kom jag inte ens in på skolmailen ( skulle sjukanmäla mig ) så kunde inte ringa dom ! Bra jobbat , så jävla epic ibland . Aja , ska in till skolan en snabbis imorgon å kolla om det funkar där .. Blir väl praktik på onsdag isåfall !

Smsade med Bea i lördags tror ja det var , hon har varit där jag ska vara .. Alltså på CMB som ligger vid Karolinska . Fick höra att det inte hade varit roligt och att dom tydligen typ inte visste vad dom forskade om , haha bara det är ju epic .

Justja ! Fick ett mail från www.roligaprylar.se idag ! Dom har skickat min order ! Så den borde komma imorgon eller på onsdag ! Gissa vem som längtar ! Waaaaah !!!

Nu ska jag hämta mitt bankomatkort som min käre bror har lånat . Vi hörs sen .


Var hälsad kära läsare .
Nu ska jag lägga mig på golvet å träna lite , ben/mage/rump-övningar .
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeah .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: HULDA

vafan, jävla skolmail -.- alltid nåt som e fel. hoppas det löser sig då ;) xD

2010-03-22 @ 18:36:55
Postat av: dinfru

ååh tkr synd om dig som måste va på forskning men det är bara bita ihop, det är typ dom två längsta veckorna i ens liv!

2010-03-22 @ 22:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0