100324 - Mässa , nya hyllor osv .

Hej hopp !

Blir ett sent inlägg idag eftersom jag kom hem för nån timme sen bara .
Åkte till skolan idag i hopp om å få tag i den där jäkla Steffan ! Åkte dit å va där till typ 10 , träffade på Bitte som sa att om man missar veterinär-praktiken så kan man inte få G i djursjukvårdskursen . Tack för att nån nämnde det tidigare liksom ... Så var iväg till SYO också eftersom Steffan inte var där just då ..
Snacka lite allvar med henne å hon ska försöka snacka med rektorn å fråga om jag kan göra den i sommar eller nåt .. Får väl se , annars blir det ett till IG i min samling ... Så jävla less på skolan .

Hur som helst ! Efter det mötte jag upp pappa sen åkte vi till Kenneth å mötte han å co . Sen for vi iväg till Bygg-mässan ! Gratis inträde hade vi , nice bajs . Gick runt där å kollade å greja sen åkte vi till IKEA efter mina önskemål å köpte nya hyllor ( ska visa bild sen ) . Efter det åkte vi till Bauhaus å lite såna affärer bara för å fördriva tiden innan vi skulle åka å köpa Camaro-stolarna i Tullinge . Färjan hem å sen blev det käk .

Rätt så bra dag trots allt . Gillar å umgås med pappa när inte Kristina är med , blir helt annorlunda stämning då .

Men men !
Nu ska jag visa er bilderna på mina nya hyllor .


Köpte dock 3 st såna , så om jag utökar min samling blir det en till hylla .
35:- på IKEA , gissa om jag gillar IKEA nu .


Min Bart-figur fick hamna på tvn . Kass bild dock , han ser helt freak´ig ut .


Det var typ allt för tillfället .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0