100326 - fyfaaaan om jag ska va ärlig .

Gick upp halv 7 idag . Oj oj oj tänker ni , å jaa det gjorde jag me imorse ..

Packade min väska å sen for jag å bror iväg med bilen till min skola där jag möttes av en väldigt upprörd Kerstin eftersom jag inte har kunnat ringt min praktik än . Det var tydligen oansvarigt å allt vad det heter , men det är ju lätt å göra saker man inte kan göra ?
Hur som helst ! Lämnade mitt andra mobilnr till Steffan istället . Sen ringde han upp vid 9 kanske ( jag å bror va i skolan typ halv 9 .. ) ..
Snackade lite med honom å sen fick jag nr till Marie-Louise som hon tydligen heter . Ringde henne å hon hade inte ens märkt att jag var borta / att jag ens skulle ha praktik där .. lolz . Diggar verkligen när folk är engagerade , speciellt eftersom Steffan sa att dom tog emot folk från våran skola före alla andra å sen märker dom inte ens om man är borta . DUKTIGT .
Jävla fittor allihopa enligt mig ( ja tack gode gud så har jag fått min merre , kanske därför jag är så fittig ) . Men jag gillar å vara fittig , palla va nån jävla pussy . NÄE tack , fyfan .

Sen fortsatte jag å bror våran resa till Gävle , var framme här ganska exakt kl 10 . Hämtade upp mor å hennes arbetskamrat på stan å sen for vi till gamla Treffen ( dit man ofta gick i yngre dar , å inte fjortis-treffen ) . Till er andra som är okunniga vill jag bara säga att jag inte stavade TREFFEN med E med flit utan för att det verkligen heter så , SÅ FUCK YOU .

MEN IALLAFALL !
Sen smsade Mia mig å frågade om jag var i Gävle , självklart liksom ! Hon å Ella skulle in till storstan ( Gävle ... ) å käka på Max å frågade om jag ville följa me .
- Självklart !
Sååå träffade dom runt 18-19 å käkade lite å snackade en massa om Furuvik . Sen for vi upp till Willys å jag agerade guide en stund . Shoppade på Willys å sen fick jag skjuts hem av snyggbruttorna , riktigt härlig dag faktiskt .

JUSTJA , får ju inte glömma att eftersom jag missade den här veckans forskningspraktik så kommer jag få ta igen det under påsklovet .
JÄVLA FITTOR , finns inte ens någon som vill ha forskning . Varför ska vi ha det ?!
Dumma jävla skola .


Typ tusen svordomar senare är jag nöjd .
Vi hörs imorgon , då ska jag öla med min Lisse . Ska bli riktigt gött , får se vart vi hamnar sen ..

ta er i brasan .
Hejdå .


Tjahej typ tusenmiljarder rynkor i pannan , me like .
Snygg min btw , plus att det ser ut som om jag har ögonskugga . Yeeaah !
Dags å skicka hem pensionen nu då tack !

Fuck you fuck you fuck you .
PRAKTIKJÄVEL !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: greger

Äre du som är svärarN^?

2010-03-26 @ 21:41:42
URL: http://gnugget.blogg.se/
Postat av: GABRIEL

HAHAH det kommer snart! Promise :D

2010-03-26 @ 21:55:00
URL: http://gabriel.blogg.se/
Postat av: lisse

mensbarn är vi allihoooopa :D jag är peppad lolz. övertrött

2010-03-27 @ 02:32:32
Postat av: anna

åh fyfan inge påsklov , härligt jenny härligt ! :O

2010-03-27 @ 14:21:55
Postat av: dinfru

haha inget påsklov hahaha fan va dålig du är jenny hahahahahahahahahahaha!

2010-03-29 @ 22:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0