100327 - Old saints .

Gick upp runt 9 imorse , kl 10 skulle jag följa med mamma å kolla på radhus på blåbär .
Sen åkte vi hem å jag for ner på stan å vaxade ögonbrynen , ap härligt .
Efter det mötte jag upp min favorit-Lisse som var tvungen å ge mig pengar enligt order från min bror , eftersom han la ut så länge .
Åkte hem efter det , gjorde en snabb visit på ICA å köpte kakor , sen kom bror å då fick han pengarna å ett paket kakor . Sebbe där fram blev glad iallafall , haha .

Haha Melvin ligger på golvet å äter morot .

Nu ska jag göra nå annat , kanske gå å skita med mitt Donkey Kong i handen . aaaaawesome .

Vi hörs senare iallafall , ska till Lisse ikväll å öla innan vi drar till old saints . Join us där liksom .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Thilda

Kakooooor! <3

2010-03-28 @ 11:58:15
Postat av: anna

hörru vi drar ut på onsda! för sen är jag typ borta hela jävla lovet o aa så vi tar o festar lite på onsda ;D

2010-03-28 @ 14:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0