100328 - epic fylla .

Haha lol jag måste skita , tar med mig datorn så jag kan fortsätta skriva iallafall .


Sådärja , hur som helst !
Var som sagt var ute med Lisse igår ( blev även en Ammis också , helt random . Men sånt tycker vi om ! ) . Förkrökade hos henne i form av öl å chilinötter , så jäääävla gött ! Satt framför camen å körde lite chatroulette , as kul !
Kanske ska köra det nu medans jag skiter ? HAHA epic , men jag skoja jag ska inte göra det .

Anywaaays !
Stack till Saints runt 23 (?) typ , på vägen tog vi med oss en öl som jag sedan stoppade i fickan för att ingen orkade dricka upp den på en gång .
Sen kom det nån jävla vakt å jag var snabb på å gömma den under bordet vilket jag inte skulle gjort hehehe ..
Vi hade faktiskt en liten konversation ;
Vakten : Följ med ut här .
Jag : Vill du ha den här eller ? * tar fram å räcker honom ölen *
Vakten : Näe , följ med mig .
Jag : Men e du säker på att du inte ska ha den ?
Vakten : Jaa , kom nu .
Jag : Ahapp , okej .

Sen joinade min kära Lisse mig å vi sölade runt på stan ett tag , var till donken å gick på toa .. Sen mötte vi min bror å hans kompisar som var på väg till Old Saints så vi joinade dom i hopp om att jag skulle kunna komma in igen hehe ..
And guess what ? Jag kom in , wohoo liksom .

Sen satt vi där å tjötade med några bara för att vi skulle få sittplatser . Värdelösa grabbar som snacka sport 24:7 .. Bollnäs skulle man tydligen heja på , fyfan vilken jävla håla säger jag bara .


Men men ! Tack Lisse för en rolig kväll och en billig fylla !

VI HÖRS , rör mig hemåt Sthlm snart .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Greger

" Sen joinade min kära Lisse mig å vi sölade runt på stan ett tag , var till donken å gick på toa .. "



så pass ;P

2010-03-29 @ 13:19:36
URL: http://gnugget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0