100329 - jag kommer inte överleva .

TVÅ VECKOR PÅ CMB . Cellmolekylärbiologi typ ... Nå sånt .

Kom dit sent också bara för att dom är så jävla grymma på å beskriva vägen .. Jävla äckel .
Gick runt i typ 40min ... Skön promenad på morgonen liksom , kanske ska göra så varje dag framöver .

Hur som helst , hittade tillslut med hjälp av en informationsskylt .. Tog dock ett bra tag att hitta skylten haha .
Men men !
Plingade på där nere å där uppe var det en liiiten klen tjej som öppnade å skrek upp mig . Med klen menar jag en kort , blond tjej med ljus röst inte det att hon inte hade nå muskler .. Inte för att hon hade det men ändå . Ni fattar .

Sen fick jag träffa chefen ( Marie-Louise ) för första gången , såg ut som en sån där jobbig tant .. And guess what .. Det är hon .
Börja dagen snyggt genom att ta hennes plats på morgonen .

Jag tog bara första bästa platsen som var ledig å tänkte inte på att alla har sina " egna " platser . LOL på det .
Så först sa hon : Du sitter på min plats nu .
å sen börja alla å garva typ ja ba jaha .. ?
Så jag tog inte det speciellt seriöst liksom men sen när hon kommer med kaffet så säger hon :
- Jag skoja inte , du får flytta på dig nu .
Å en annan tjej säger :
- Det är inte lätt å veta allas platser första dan ..

- Nej verkligen inte . "

Sen satt vi å snacka ett tag , visade sig att två som jobbar där ( våran ålder ) också hade praktiserat på Furuvik så då snackade vi lite om det osv .
Fick connection med en tjej som heter Emelie där , vi passa bra ihop å båda ogillar Marie-Louise . ehehehhe .

JUSTJA THILDA ! Tjejerna på jobbet gillade inte Gülfi ! Haha , hon gillade tydligen inte dom ! Hahaha , bara oss hon gillar ;)

Men iallafall !
Började dagen med att städa burar , burar å burar ......... Ända fram till lunchen . Sen fick jag städa lite fler burar å fylla på vatten , samt diska lite i maskiner .
Rätt så soft ändå , men jag har utvecklat ett stort hat för TRÄSKOR .
Fyfan , mina fötter är helt döda !
Två snabba !
- jag har bytt om 6ggr idag
- jag hatar träskor , hatar



Aja nu ska jag ner å ta något å dricka .

Green street hooligans ska ni se .

HÖRS .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

HGAHAH vikken tant! tur att du hitta en shysst tjej iaf. fyfan va de är trååååååkigt o byta burar! fyfan!!! fan va jobbigt o byta om så många ggr!!

2010-03-29 @ 21:55:58
Postat av: Thilda

hahha, fyfan! ofta dom har bestämda platser xD hahaha som när man gick i ettan och tvåan typ (asså på grundskolan;))

Ja, men det är klart hon inte gillade nån annan, vi var juh bäst... och är juh det fortfarande! ;) (MVG!!!)

2010-03-30 @ 17:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0