100330 - Praktiiiik .

Tjena allihopa !

Praktik idag igen då , höll dock på å försova mig imorse meeen man är ju grym ! Satsarn ni vet !
Hur som helst , var inte en så pass jobbig dag idag .
Vattenbyte på morgonen sen var det fika å efter det hade vi träningspass på Friskis & Svettis , känner på mig att jag kommer få grym träningsvärk imorgon . Satsade verkligen på cirkelträningen , jisses !
Sen var det dags för lunch å efter lunchen bytte jag å Emelie lite burar , flera vattenflaskor , avlivade möss å klippte/märkte dom som skulle klippas .

Å det var den dagen !
Gick snabbt som attans , å hoppas det kommer gå lika snabbt imorgon ... Kommer få vara med Alexx då , vet inte riktigt vart jag hamnar .

Men men !
Har köpt en ny jacka ! Den kommer förhoppningsvis med posten nu i veckan nån gång !
Kan avslöja att den är blåååååå ! Mer än så säger jag inte ehee .

Vi hörs sen .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

men shit va najs med träningspass, fan va skönt!!

MEN ÅÅH JAG VILL HA MIN WESC JACKA FRÅN SNS! OCH VEEEEEEERKLIGEN GÅ OCH KÖPA EN SNYGG BLÅ JACKA FÖR JAG VET ATT DEN ÄR SNYGG. JAG HAR PENGAR JAG VILL KÖPA MINA SNYGGSKOR OCH DOM KOSTAR BARA 499 KR DEN HÄR VECKAN PÅ INTERNET MEN FANNS TYP INTE I MIN STORLEK BAJS VAVAVAVAVAV!

2010-04-01 @ 22:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0