Hej hopp !

Vaknade rätt så sent idag , mådde inge bra alls . Fått sån där förkylningsröst också ... Ni vet typ som det låter när man håller för näsan å pratar . Riktigt skoj ...

Hur som helst ..
Vet inte riktigt varför jag skriver det här inlägget .. Totalt onödigt .

Aja ! Vi hörs sen , nu ska jag försöka hitta på något å städa .. Avslappning på hög nivå .

/ Penu


UPDATE :
kom på varför jag skulle skriva det här , såg en epic film igår på 6an har jag för mig .
http://www.youtube.com/watch?v=enaCulPFmfE kolla på det där klippet å spola fram till ungefär 2:50 å kolla sedan en stund så förstår ni varför den är epic .
Ni anar inte vad jag skratta igårkväll , natthumor @ 6an !

/ Penu

Kommentarer
Postat av: maliin

haha skulle inte förvåna mig om det är jag som smittat dig ;)

2010-03-22 @ 13:03:10
Postat av: thilda

hahahaha! epic! xD

2010-03-22 @ 18:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0