Intensivt !

Linda kom förbi för ett tag sen med kusinerna Jens å Jakop ( 10 å 6år ) snacka om intensiva ungar . haha
Det ska skrikas å stojas heeela tiden , tur att jag inte åkte dit idag för hade verkligen inte stått ut .. Haha , usch jag borde nog aldrig skaffa barn . Eller så ska dom födas stum , det vore skönt typ .

Sitter i köket nu igen , äter Ballerina Kladdkaka . Guuuudomligt säger jag bara , kan iochförsig trycka i mig vilka kakor som helst .. Hahaha , älskar kakor .

Men men ! Ska kolla vad som går på tv nu , får se vad faan jag gör imorgon . Vi hörs helt enkelt .


putarN .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Hulda

åååh, om man doppar dom i mjölk blir dom extremt gooooda! :D Kakor<3

2010-03-15 @ 22:30:59
Postat av: dinfru

du kan få låna mina barn då och då när jag tröttnar på dom :D

2010-03-16 @ 20:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0