Praktiken .

Tänkte berätta lite om vad jag å Thilda gjorde på praktiken idag , eftersom jag t.o.m. startat en ny kategori som heter " Praktik " . Det gäller även forskningspraktiken som jag måste göra sen ...

Men men !
Idag började vi med lite morgonrutiner , såsom byta vatten och fylla på mat . Under dagen har vi fått montera " klösmöbler " till katter , putsat klart akvarierutorna/luckorna , tagit emot en leverans av hö/spån/halm och diverse småprylar som tex trähus , fiskmat , alspån och lysrör . Sååå vi packade helt enkelt upp allt och bockade av på listan sen fick vi placera ut allt i butiken . Fiskleverans och djurleverans fick vi också ! Så vi har släppt ut lite kamfiskar i akvariumen och gjort iordning burar till dom nya hamstrarna .
Det var iallafall allt jag kom ihåg att vi fick göra . Justja ! Chefens son var där ett tag idag . Hjälpsam liten kille på typ 6 bast som självklart skulle hjälpa oss att bära höpåsar å spånpåsar å putsa rutor å greja .. Bara det att när han putsa rutorna så hade han på för mycket vatten så det rann överallt , kan ju kort å gott säga att istället för att hjälpa oss så gjorde han saken värre . Hahaha , men söt kille som skulle hjälpa till .

Kunde dock inte skälla på honom , chefens son liksom .... Hehe !

Läggdags nu hade jag tänkt mig , men fastnar nog vid msn ett tag .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: Thilda

ja, haha han va söt. men en aning jobbig, kladda juh på mina nytorkade rutor! xD

2010-03-04 @ 17:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0