Rubrikjävel .

S.O.A.P is in the air !
Inte bara jag som lyssnar på dom då ! ;)


Hur som helst ! Var som sagt var ( ? ) med Malin till HC ( Hälsovärdscentralen ) idag , fick som vanligt inget direkt svar på vad man egentligen har för fel utan man går bara dit för å höra att man ska avvakta eller att det är ett virus . Som när jag hade ont i huvet å mådde kasst i över en vecka .. Gick man till vårdcentralen , betala 120 spänn å fick sedan höra att det bara var ett virus ...

Är alltid lika roligt liksom .

Men men jag är inte den som är bitter , haha .

Var ner på stan en snabbis efter att jag följde med Malin till HC , skulle köpa batteri till ........


Min lilla älskling . Tänk att den är från 80-talet , and still going strong liksom ! Är det inte fantastiskt så säg .
Det är kvalitet det mina damer å herrar .

Sen köpte jag en liten Bart-figur bara för att .. Hah



Älskar The Simpsons !

Förresten , visste ni att jag samlar på boxarna och har en massa dvder med avsnitt på . Har lagt ner 4-5000:- på den samlingen , å den är värd varje krona .

Men men ! Nu ska jag lägga mig i soffan ett tag , är sjukt seg känner jag !

Vi hörs senare eller imorgon .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

fett HC(hard core) av er att gå till HC(hälsvårdcentralen) HAHAHH gu va rolig jag är ibland fick till det igen var bara tvungen hehehehehe.

men hallå simpsons maraton hos dig då??????????????

2010-03-16 @ 19:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0