sovarN .

Hahaha somnade typ precis efter att jag skrev det förra inlägget , sen blev jag väckt runt 19 å då var det mat ! Var jäääkligt skönt faktiskt .
Åka hem , sova å sen upp å äta .

Kl 20:00 var det en dokumentär på tv4plus . Handlade om små barn ( 8-10 år ) som ville byta kön .. T.ex. så var det en liten pojke som kände att han var en tjej så han klädde sig som en tjej å bytte t.o.m. namn .
Intressant å kolla på .
Efter det var det DESPERATE HOUSEWIVES på 5an , underbart att det börjat igen !

Men men , funderar på å skjuta ungarna nu så jag slipper höra dom i rummet bredvid .. Vore jääääääkligt soft .

Upp imorrn till praktiken !

Hörs .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

ojj så små och redan så säkra på saken.

JAG SOMNA NÄR DH VAR! JAG SÅG BARA HALVA!AAAAAAAAAAAAAAH!

2010-03-05 @ 11:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0