Trubbel i paradiset .

Haha jisses snacka om att Magnus ( en av Kristinas snorungar ) är bortskämd ..

Jag hör dom in till mitt rum ( Magnus har min brors gamla rum som ligger bredvid .
Magnus å Erik ( också Kristinas barn .. ) sitter å snackar om Guitar hero osv och hur duktiga dom är .. Dom har förövrigt Rock band eller vad det heter till Wii , Mackan fick det i julklapp ..

Erik : Jag är mycket bättre än dig på rock band .
Magnus ( med världens gnälligaste röst ) : Det här ääär inte ens Rock Band ! Det var det jag önskade mig men jag fick DET HÄR . Jag vill inte ens ha det här .


Han ville alltså ha Rock Band till ps3 , och om jag ska va ärlig så grät han hela julafton typ .. Bara för att han inte fick det , å sen dess har han varit lite småsur hela tiden .
Men anledningen till att dom fick det till Wii å inte ps3 var för att dom skulle använda Wii:et lite mer och låta oss äldre barn kunna spela mer ps3 eftersom deras liv består av tv-spel , dator å tv .. Jag skojar inte .

Men men , nu ska jag kolla om det finns nå bra på tvn annars blir det Saw i HD kvalité . Kommer skita på mig , tur att den inte är så läskig och att jag inte har bioljudet inkopplat till tvn .

GR8 , förresten . Gävle imorgon , i brist på annat å göra .

/ Penu




UPDATE :

Dessa barnen ( iallafall Erik ) är sjuk i huvet . Seriöst .

Erik ( till Magnus ofc ) : Du vet att jag kan mörda dig genom å trycka hälen här . 
( tyvärr vet jag inte vart han menade eftersom jag inte kan se igenom väggar .. lol )
Magnus : Å du tror att du ska kunna komma undan med det ?
Erik : Jaaa ! Å då får jag ärva ditt Wii också .
Magnus : Jaha .
Erik : Ja du vet att jag kan göra det nu å jag höll på å mörda en i skolan idag .


Asså vafan är det för fel på ungen ! Han är snart 8 år .... SNART .
Man ska inte säga sånt här när man är så liten .

Sjuka i huvet båda två .
Om jag ska va ärlig så har jag lust å döda dom båda två . Fnizz .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: lisse

asså nästan så att jag har lust att döda those little fuckers!

2010-03-25 @ 21:07:05
Postat av: dinfru

fyyfan vad bortskämd! verkligen grina! man ska fanimej va tacksam om man får en julklapp överhuvudtaget, ungen behöver lära sig!!!! och herregud verkligen ba jag kan döda dig, den ungen vill inte jag träffa när han blir äldre o kommer upp i tonåren! fatta hur han kmr va då

2010-03-26 @ 21:17:49
Postat av: Thilda

Fan, dom där ungarna asså :O xD stört..!

2010-03-27 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0