100503 - Skäms .

Nu jäklar har jag inte uppdaterat på 3 dagar . Illa !


Men men , har inte haft tid .

Fredags följde frugan med , helt random men det gillar vi ! Vi var ute på krogen i Gävle ( Goya , fyfaan va litet det är ! ) å dansa loss som faan ! Träffade på Spiderman å hans svarta kompis ( Venom ? ) , haha finns alltid stjärnor i Gävle . Träffade också på två gamla klasskompisar till mig . Men det va kul som fan iallafall , fick dock ett slag på halsen å sen var det nån som kom åt min piercing på dansgolvet så den börja blöda å höll på å lossna men istället så lossnade den under natten .

Var en tjej som mailade på crossen också , kanske blir av med den ! Det vore ju gr8 ! 1000 spänn där å sen 1000 spänn från den röda moppen när den blir såld . LG helt enkelt , ( Life´s good , för er som inte kopplade .. ) .
Då ska jag unna mig ett par nya sneakers tror jag .. Kanske , eller nå annat .
Måste köpa ett nytt 8-bitars , har spanat in ett i Gävle . Med förvaringslåda , mums .

Aja , vi hörs !

/ Penu


Kommentarer
Postat av: Lisse

MEN VAFAN!!!! varför sa du inte att du va i gävle? bajsunge! vnjrlebvecenlrtehjbvhjtre nu är jag pissed.

2010-05-03 @ 20:55:30
Postat av: dinfru

ja radom är kul det. ja spidermanen var ju grymma så jäkla kul o ba åkte från sthlm till gävle för o festa haha.

ååh 8 biiiiiiiitars.

oj om du får så mkt cash kan du köpa dig ett par air niiike juuuuuuuue

2010-05-03 @ 22:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0