100505 - blä .

Fyfaaan va trött jag är på allt just nu .

Trött på att Np3B´s skiva SÖG igår , så man slösa 140spänn på det som jag hade kunnat gjort nå annat för . Världens sämsta klass där hälften av klassen är torrisar ( okej , min klass är väl också ganska torr . Men inte lika torr ! ) .

Plus att det tog faan 1h å hitta till Skyddsrummet ! Jävla vägbeskrivningar hit å dit !
Men men !


Hur som helst , vill bara påpeka att djurhuset ser riktigt bra ut för en gångs skull . Det har nog aldrig varit så grymt som nu .
Å jääävla surfittor från 2an som är såna där " Jagvillinteståivoljärenförattdetärtråkigt " . FU säger jag bara , alla kan inte få som dom vill .
Fyfaaan va jag är less idag ! Trött på skolan också , nå så in i helvete . Men vill ändå inte ta studenten för vad faan ska man göra sen ?
Vet inte om jag vill gå på våran studentskiva nästa vecka heller ... Nån som vill gå på den ?

Aja , nu orkar jag inte . Vi hörs imorgon .

Ska ta lite vatten å lägga mig i sängen , har ont i ryggen , knäna å ryggen . lol

TJAHEJ fuckers .

/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0