100506 - äntligen !

Ulrika ( som kanske ska köpa crossen ) ringde idag , gissa vem som blev glad ?!
- Ja det skulle va ja det !

Dels för att Erik ( som redan är såpass bortskämd och slarvig ) inte ska få köra den och för att den känns heeelt onödig om vi inte trimmar den så den går i sisådär 80 kanske . Det vore kul hehe . Och för att man bara får köra lagligt på banor , å hur ofta kommer vi köra till en bana då ?
- Typ aldrig .

HUR SOM HELST !

Gick lika bra som vanligt idag , har planterat lite ( om ja kommer ihåg rätt , känns som vi gör det typ varje dag ? loool ) , fixat fiskedammen , slamsugit akvarium , torkat / skrapat ( kalkfläckar ) rutor , fyllt på med jord & täckbark och pinjebark i friflygningsvoljären m.m .
Vi har helt enkelt vart grymma idag , precis som alla andra dagar . heehheheeh

Å jag har faktiskt inte varit så trött idag ! Tror det beror på att jag inte gick å la mig direkt när jag kom hem , för då blir jag så jääävla slapp å orkar ingenting . Man ska hålla igång hela dagen å sen gå å lägga sig tidigare , fan så smart jag är !

Men iallafall ! Ulrikas man och deras son kommer och kollar på crossen imorgon , så kaaaanske lär åka hem lite tidigare så jag hinner varmköra den om den krånglar . 
Runt 18 ska jag , pappa å bror ( tror ja de blir , om inte kristina å erik hänkar ) befinna oss i Täby o kolla på en bil . Cadillac deville 68a , riktigt fräsch men dock inte riktigt min typ av bil . Dock ett plus för att den var svart med röd inredning . När vi kommer hem efter det ska vi fortsätta med kamremsbytet på Renaulten .
Buuusy busy , å lördag = skola , söndag = skola .
Skolan tar alltså upp heeeeeela helgen , från kl 8 till säkert runt 17 ... Lite less man blir !

Nu fick ni ganska mycket å läsa , men ska sluta skriva nu .



VI HÖRS .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

vad ska du sälja den för?

2010-05-06 @ 23:49:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0