100513 - hej fuckers .

Tjenixen , nu är jag här igen så ni kan ta det lugnt . heh

Har mycket å tänka på / göra , så det har blivit lite torrt här på sistone . Hoppas ni inte lider alltför mycket , lol .

Hur som helst !
Expot i helgen gick bra , fast det kanske jag redan har skrivit . Man blir dock sliten efter att gå i skolan non-stop i 10dagar , därför har bloggään lidit lite . Men gråt inte över spilld mjölk mina vänner cause I´m back .
haha

Iallafall ! Kom precis hem , har varit ute å flängt runt med pappa å Kristina . Bauhaus , stan , Billebro å jaa varit lite överallt helt enkelt .
Men , nu är jag hemma . Imorgon tänkte jag åka in till Gävle på morgonen en snabbis .. Lite spontant sådär haha .
Sen åker jag väl med Davve hem igen antar jag , får jag nog skjuts från Solna . Yaaaay .

Efter det blire väl förkrök å sen in till Viper room för studentmiddag och sedan paaartay , har dock inte alltför höga förväntningar men å andra sidan så blir det väl vad man gör det till .

Måste städa nu , utifall det kommer finfolk imorgon . Hah !
Vi hörs .



Jag å Alfons spanar brudar .

HÖRS DÅ .

/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

du&alfons spanar brudar, tycker mer det ser ut som att alfons spanar in dig vavava! HAHAH

2010-05-15 @ 22:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0