100515 - Avklarat .

Den här personen håller oss alltid uppdaterade och ger oss goda skratt. Kika in på hennes blogg så förstår ni vad vi menar!
Klassens bloggerska - Jenny Lövgren



Tackar tackar säger jag bara .
Hur som helst , kvällen igår va fan roligaste utekvällen på länge å det va roligt att typ alla hade satsat på temat . Eller aa iallafall sen jag å frugan va ute i Gävle haha , den va faan crazy . 

Med risk för å låta smörig , tack till klassen .

Blev dock besviken på maten ... Jag äter inte skagentoast så det blev ju en flopp och den s.k. oxfilén med potatis ( i skivor ) och nån smaklös sås var inte heller direkt nån höjdare .
" oxfilén " var nog ingen oxfilé , potatisen var inte färdig = hård , såsen var smaklös ... Tur att jag å Thilda fick goda alkoholfria drinkar iallafall , haha ! Lyckades pruta ner priset också , hehe . Fick den andra för 15spänn , snacka om kap .

Nu ska jag försöka tagga till Viltvårdsveckan , fyfaan . Vet inte ens om vi har nå liggunderlag eller en sovsäck . Vartfaan ska man annars sova ?
Kanske blir en strategi , om man glömt sovsäck osv så kanske man får sova inne ? Värt å tänka på iallafall .

Haha !



Vi hörs .

Förresten ; det är satans varmt på mitt rum ! och ute för den delen , häärligt .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: anna

porriga kläder du! men aa ofta de vart lyckat! haha härligt då ;)

2010-05-15 @ 18:01:11
Postat av: Andreas

lol @ anna, men de var snyggt!

2010-05-16 @ 00:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0