100521 - Tillbaka .

Hej kära läsare .

Som ni kanske märkt har jag varit borta ett tag nu . Kom ju hem från viltvårdsveckan igår . Kan berätta lite mer om det sen nån gång , men kan säga att nätterna var förjävliga .

Hur som helst , känner mig lite stressad just nu . Ska nämligen packa klart väskan ( ska till Gävle ) å sen ner å stress-äta . 
Skulle bara visa er vad jag köpte idag , självklart var frugan me . Innan det gjorde vi omprov i skolan , Judendom .


MITT !

Originalkartong å allt ....
Jag är i himlen å du kan kalla mig Gud .


Senare kan jag visa er hur ett 8-bitars ser ut inuti , men det blir inte förrns jag kommer hem till mor tror jag .

VI HÖRS DÅ .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: dinfru

så jääääävla najs :D

2010-05-21 @ 22:01:05
Postat av: Thilda

oooooh!! Nice ;D

2010-05-23 @ 16:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0