100525 - Yäääääääs !

Thilda om 100524 - Sega mega drive .:
ÅÅååh! jag vill speeeela :O det vart inget prov! :D det blev inställt för det var typ ingen som kom in på den nya inloggningen ;D


Inser ni hur epic denna kommentar är med tanke på att jag sket i provet idag . Eller aa jag sket i skolan överhuvudtaget , pallade inte åka dit när jag hade varit uppe till faan halv 1 me å plugga Viltvårdsrapport . Yeaah !


Hur som helst ! Vaknade runt 12-13 idag , första jag gjorde var å tog tag i djurparksrapporten som skulle varit inne i mjaaa september-oktober nånstans .. Höhö ... Men men , bättre sent än aldrig typ ... Sen måste jag börja med cellarbetet som också skulle vart inne för länge sen .... Hehe , apropå mikrobiologi så måste vi börja på arbetet snart ! Stress stress stress .
Tanten ringde igår också , fråga hur det gick med insamlingen av namn till Djurens rätt .. Hehehe går ju fin fint , lol . Hon ville träffas på fredag kl 14 , its a date sa jag . SÅÅÅ Hulda å Sara , dont leave me hangin´ .

Har lirat lite Tiny Toon´s på 8-bitarn , funkar fin fint sörru . Nu vill jag bara ha Ice Climbers också ....


Nåja !

Åter till plugget , måste skriva klart djurparksrapporten !
VI HÖRS .

/ Penu


Kommentarer
Postat av: lisse ffs

jag har ice climber, det äger som fan!!!!

2010-05-25 @ 18:29:53
Postat av: Thilda

Haha, jo jag märkte att du inte var där, trodde inte du hade pluggat å att det var därför du inte kom x)

2010-05-26 @ 13:17:17
Postat av: dinfru

jag kom inte i tisdags satt ju också uppe halva natten med viltmarksrapport så tyckte de räckte hehehehe.

jaaa men jag ska kolla om jag har ice climbers NEEJ MARIKA HAR LÅNAT MITT TROR JAG!! ÅÅH JAG SKA FRÅG AHENNE JAG HAR DE ISF OCH ÅÅÅH!!!

2010-05-26 @ 13:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0