101002 - JÄVLA KÄRRING .

Far åt helvete va jag är arg .
Har ingen lust att skriva något alls egentligen . 
Imorgon blir en dag då jag skruvar ner precis allting som finns i mitt gamla rum , det som är mitt helt enkelt . 
Kärringen har i stort sett slutfört detta ( vilket är anledningen till att jag är så jävla förbannad , för vem fan rör en annans grejer ? speciellt när mycket av mina grejer är värt stora summor pengar ) . 
Så imorgon då jävlar ska allt mitt ner , hennes jävla snorunge ska inte ha nåt kvar .
Over and out , känner att jag är på G å bli för förbannad nu .
/ Penu

Kommentarer
Postat av: dinfru

men vafan har hon gjort nu egentligen!!!!??? hon kan ju inte ba ta över allt!!!!!!

2010-10-05 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0