110428 - Hej hej.

Hej igen! 

Hade tänkt åka med pappa å jobba idag, men jag stannade hemma istället å har grävt fram min stereo ur villavagnen (då den ska säljas..), försökte få ut cykeln ur förrådet men det står en stor jävla snöslunga som jag inte fick bort.... 
Sen dess har jag tvättat, rensat bland mina kläder och grejer, tvättat den röda Peugeot moppen som ska säljas, sen tog jag ut lite moppedelar och sköljde av dom.. Hade tänkt fixa ihop dom innan jag åker, löd ihop plasten på dom för typ 1år sen.. Sen dess har det bara stått stilla. 
Har sköljt av plastväxten som ska med till Jonas också..

Mycket mer än så har jag nog inte gjort idag!

En mycket produktiv dag dvs.. LOL
Nej nu ska jag nog städa toaletten där nere å kanske gå till ICA å köpa en glass, så jävla skönt väder ute!

Vi hörs!

/ Penu

Kommentarer
Postat av: hammar

hehe rensat undan en hel del hör jag! fan vädret har sugit hästpung här i gävle, varit mulet å luktat skutskär.. UGH!



Pöss å kram så hörs vi sen gumman. löv jo.

2011-04-28 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0