110320 - Sega Game gear .


Detta är mitt senaste impulsköp.. Hehe
465:- + 60:- frakt gick kalaset på, men det är det värt.

Om ni inte redan visste det så har jag faktiskt två st Game gear´s nu.
Detta var ju mitt första som jag fick av älskade Jonas i födelsedagspresent. 
Men eftersom jag inte har användning av två stycken så ska jag sälja den senaste jag köpte.
Någon som är intresserad? Höhö

Hur som helst, är lika nöjd som vanligt med mina köp. 
Tyvärr så luktar den rök men förhoppningsvis så försvinner det efter ett tag....

Ska snart kila hem till Jonas, sitter hos mor nu. Vi har varit ute med hundarna på långpromenad, så jävla gött väder ute!
Han är ute med Abbe å Ed, just nu var dom på Ö&B å köpte pärmar till mig hehe.
Så ikväll kommer jag att placera Kalle Anka tidningar i plastfickor i pärmar. lol
Vi hörs.
/ Penu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0