110324 - Blocket .

Nu har jag lagt upp en annons på blocket, den borde komma upp om sisådär två timmar.
Detta är vad som säljs denna gång.
Hur som helst!
Bror, säg till när du spelar ibland! Jag är snart i guldligan, NOT. lol

Ringde Furuvik idag, inte en dag för sent! 
Fick snacka med en jätte trevlig kille som var född samma dag som jag. Lite småroligt, hur som helst så skulle jag få meddelande inom 2 veckor huruvida jag fick en plats eller inte! 

Det var allt för den här gången, 
juste! 
Frugan.. Haha, 16... Good times! 
Halva grejen är ju den att VEM köper energidryck om man inte har åldern inne, hur pinsamt är inte det? 
lol!


Aja!

Vi hörs.
/ Penu


Kommentarer
Postat av: lisse ffs

furuvik suger (bara för att jag inte fick nå jobb där lol)

2011-03-26 @ 09:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0